woensdag 28 mei 2014

De Google-Tag

De  Google-Tag gaat als volgt: je gaat naar de zoekfunctie van Google en typt achtereenvolgens het alfabet. Bij elke letter komt je laatste zoekfunctie tevoorschijn. Ik zag deze Tag bij Joany van Craving Pages en vond 'm zooo leuk! Ook is het gewoon een vorm van S.O.G (studieontwijkendgedrag) maar het onweert en dat vind ik een geldige reden. Let's Go!

A) A Beautiful Mind: de film die ik laatst met mijn schoon-mams heb gekeken voor haar project over schizofrenie.
B) becca fitzpatrick dreiging: Het boek wat ik graag wil lezen omdat deel één echt goed was.
C) confirmeren: Ik was een nette brief aan het schrijven en moest even checken of dit woord wel Nederlands was.
D) de groot rijschool: Ik ben twee weken geleden begonnen met mijn rijlessen dus moest even het nummer van mijn rijinstructeur weten.
E) Europees parlement: Met de verkiezingen moet ik natuurlijk wel weten wat het Europees parlement doet.
F) fotoraster blogger: Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik zo'n fotoraster in mijn artikelen moet maken. Ook Google wist het antwoord niet.
G) Goodreads: Ik ben al jaren lid maar soms vergeet ik hoe de site heet.
H) hoek pons: Voor Project Life wilde ik graag een hoek pons, maar die zou ik alleen via internet kunnen bestellen.
I) instagram: Ik moest even de site van instagram hebben
J) jenaplan amersfoort: Volgend jaar wil ik graag op een Jenaplanschool stagelopen
K) kikker in de kou: Een filmpje van het gelijknamige boek ;)
L) liedje lichaam: voor een project moest ik een liedje hebben voor groep 3 over het lichaam.
M) make-up vlekken verwijderen uit vloerbedekking: de grote schoonmaak ook gehad
N) natuuronderwijs didactiek: ik moest even bronvermelding toevoegen aan een verslag en had het boek niet liggen.
O) omroep gelderland: mijn vriend was een paar weken terug te zien als agent op omroep gelderland. Dat moest ik natuurlijk even zien.
P) persoonlijke leerdoelen stage basisschool: Totaal geen inspiratie voor een P.A.P, nou Google weet wel raad.
Q) questions for the testing joelle: voor mijn boekenclubje moest ik wat vragen hebben over het boek de Test.
R) rijschool barneveld: Toen was ik nog zoekende voor de voordeligste/beste rijschool in Barneveld.
S) spijkerblouse: voor donderdag moet ik een spijkerblousje hebben.
T) tortellini recepten: Inspiratie opdoen voor het avond eten
U) Ik heb niets opgezocht met een 'u'
V) veromoda: Must love online-shopping!
W) welk boek zijn we met game of thrones: geen antwoord kunnen vinden.
X) Ook niets met de 'x'
Y) Of de 'y'
Z) zwarte horeca schoenen dames: Horecawerk vraagt om goede schoenen

Heel grappig om te zien wat voor onzin je eigenlijk Googlet! Alle gênante dingen heb ik natuurlijk even weggelaten ;).

Q: Wat hebben jullie als laatste ge-Googlet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...